Evinlavinn 33 haftalık gebeyim dün gece çok şiddetli sancım ve bel ağrım vardı bugün de hafif hafif sancılarım oluyor. Ve çok şiddetli sarımsı akıntım var sizce normal midir?
ikincimucizemmmm Evinlavinn enfeksiyon olabilir canım doktora gitmelisin biran önce enfeksiyon erken doğuma neden olabiliyor
ZeyHus33 Evinlavinn enfeksiyon olablr kuzum bende 38 haftalıgım hamile liginden beri var enfeksiyon ilac verdi fayda etmedi mantara dönüstü dediniz gibi sarı sarı akıntı gelmeye başladı ama cok şükür öyle erken dogum belirtisi fln yapmadı iyiyz cok şükür
Evinlavinn ikincimucizemmmm ikincimucizemmmm canım bende enfeksiyon var ondan mıdır acaba sancımın olması
Evinlavinn ZeyHus33 yaa çok şükür rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bugün çok hareketsiz korkuyorum hastaneye gitmeye de doğuma alırlar diye