deleted270 6gün önce kan testi yaptırdım 19 cıkmıştı Bugun birdaha yaptrdım 950 cıktı cok fazla artmamışmı sizce ikiz olabilirmi kendimde ikizim😻
ratatosk deleted270 genlerinizde varmış olabilir ama beta değeri maalesef ölçüt olarak kabul edilmiyor ultrasonda belli oluyor. Allah gönlünüze göre versin 🎈
Tugcek33 deleted270 benim kan sonucum 774, 2 gün sonra 2609 bir kaç gün sonra 74 bin olmuştu. İkiz gebelik🥰 sağlıklı bir gebeliktir inşallah ama ikiz olursa süpriz olur bizim gibi🙈
Elifdikel deleted270 genetik olarak olma ihtimali yüksekmis ama bu Beta hcg değeri gittikçe yükselen bir değer hani yüksek çıkması normalde olabilir ancak keseyi görene kadar beklemeniz lazım o zaman net belli olur