Ayoz _simgeymn benimde aynı diyetimin 3. Günü bugün ben kiloda pek almadım bebekte zayıf sadece aşırı tatlı yedim ondan mı dedim? Birde diyet listesinden az yiyordum normalde diyetle daha çok yiyorum şuan tam tersi yükselmesin diyorum
_simgeymn Ayoz kesinlikle sadece şeker tüketimiyle ilgili değil. Yediğimiz ekmek peynir zeytin tüm besinlerde var. Açlık normale döndü toklukta biraz yüksek ama diyet oturana kadar normal denildi. Üç hafta takip ediyoruz şuan. Az da yesek çokta yesek şeker değeri yüksek çıkıyordu benimde ilk zamanlar
berilkus Ayoz sabah süt, domates, salatalık, biber, peynir, zeytin, yumurta öğlen 1 elma ve ceviz akşam sebze yemeği, bulgur pilavı Ekmek yok yemekten sonra maden suyu Gün içinde en az 2 lt su bu kadar
Ayoz _simgeymn bana 3 hafta diyet yap sonra gel dedi dahiliye ölçüm falan yap demedi 3 hafta sonra kendisi bakacak
_simgeymn Ayoz kadın doğum doktorum diyetisyene yönlendirdi kendim evde cihazla takip ediyorum düzelmezse dahiliyeye göndereceğini söyledi sanırım insilüne hemen başlatmak istemiyorlar onun için üç hafta takip etmek istiyorlar
Ayoz berilkus et balık yemiyor musunuz bir de öğle yemeği banq 3 ana 3 ara öğün verdi diyetisyen ve her öğünde sebze ve et var
aannepandaa MucizeAnnesii benm açlık 58 tokluk 47 çıktı. Ayakta nasıl duruyorsun dedi doktorum. Sürekli atıştırmam gerektiğini söyledi.
berilkus Ayoz yiyorum bir gün sebze bir gün et yemeği. Bazen karışık. Ben özet olarak söyledim. Mesela bugün hem açlık hem tokluk şekerim sınırın altında çıktı.