Betulnuri korkmayın lütfen 🙏 ben korktum başıma geldi . Babam Ablam şeker hastası sanırım genetik bazı şeyler . Hani kilo yapar bebeğin suyu fazla olur diyorlar . Bende öyle birşey de yok . Hatta 19. Haftada suyum sınırdaydı. 54.6 ile hamile kaldım 56.3 ün daha sabah ebe tarttı sağlık ocağında . Ben düz hesap 2 diyorum hep ama 2 bile değil . 26+4. Haftadayım. Buradaki herkes sinsi diyordu şekere haklılarmış 🤷♀️