Geçen hafta karnımda bi kaç değişiklik oldu burda sordum bir çok arkadaşım bebek hareketi olabileceğini söyledi yaklaşık 4 gün aynı şekilde devam etti ama şu iki gündür ne bir pıt pıt ne bir hareket hissediyorum. 17+6 yım bugün aslında biliyorum bu haftalarda asla düzenli bir hareket beklenmez ama gece içime bi şüphe düştü kötü rüyalar gördüm sabahtan beri mutsuzum toparlanamadım bir türlü içime bi su serpecek anne yok mu😌