Merhaba kızlar 🤗 35+1 haftalık gebeyim bebeğim 10 gün önden gidiyor ve baş aşağı dönmüş bugün nst’ye girdik sancı çıkmadı ama bebek çok hareketli dedi doktorumuz 25 Mart perşembe günü için konuştuk ama o güne kadar herhangi bir sancı olursa mutlaka direk gel zaten iri bir bebek önden de gidiyor sıkıntı olmaz inşAllah dedi doktorumuz 😍 bir kızım var 2,5 yaşında normal doğum esnasında bebeğimin kalbinde sorun olunca sezaryene alınmıştım o yüzden sezaryen olacağım ☺️ Haftaya salı tekrar kontrol var heyecan dorukta herşeyimiz hazır ama sadece çantamı hazırlamamıştım artık onuda akşam hazırlıcam ne olur ne olmaz diye çünkü sancın olursa 10 dakikaya bir düşerse çantanı al gel dedi 😀 rahmim normal doğuma çok müsait kızımda yani ilk doğumda 37. haftada evde kendiliğinden açılmam başlamıştı ve 39. haftada 4 cm’di 40. haftada suni sancı ile doğumu başlatmıştık ama acil sezaryene alınmıştım o yüzden doktorumda tedirgin bu durumda 🥰 öyle işte kızlar sizle de paylaşmak istedim 🦋