22 haftalık gebeyim. 20. Haftama gelene kadar iki gün hareketli ise 4 gün durgun oluyordu . 20. Haftada sonra iki hafta boyunca çok iyiydi hareketleri ama şimdi iki gündür çok az hareket ediyor. Bu haftalarda bu durum normal mi? Son iki hafta da her uzanmama hareketlenirdi normal de şimdi hareket etse bile çok güçsüz ve az olmaya başladı hareketleri 2 gündür