Kbrsvd Erken doğum riskim var bir rahatsızlıktan ötürü.Bugün kontrolüm vardı doktorum riskli gebelik uzmanı bir Prof.28 haftalık olduk ciğer geliştirici vurulacak mıyım dedim, teraziye koyduğumuzda zararı faydasından fazla şuan bebeğine dedi.32. Haftayı görebilirsek o zaman bir daha konuşuruz dedi.Kimsenin lafına bakmayın siz en doğrusunu doktorunuz bilir.