ayse-nurr- 39 haftalığım doktor öarşamba günü gel suniyle doğumu başlatıcaz dedi şekerim biraz yüksek olduğu için ama bebek kanala inmiş o yüzden ben kendi sancımı beklemek istiyorum kanala indikten ne kadar sonra doğum olur beklemeli miyim 😔