Minik_kalplim_ Hanımlar 11+1 haftalık hamileyim kasığımda şişlik var böyle sert bişey 🤔 bu nedir acaba bilgisi olan varmı ?
Minik_kalplim_ Hsbsk adet dönemimde değil bilmiyorum bu nedir önceden daha azdı ama şimdi biraz büyümüş ve sert 🤷🏻♀️ O bebek mi acaba 😂😂
Hsbsk Minik_kalplim_ benimde 9+3 gecen hafta oldu. Boyle baya baya yumruk gibiydi ama gecti belki gaz falandır. Bebek oyle bi tarafta olmuyor ki. Keske hemen buyuselerde hissedebilsek
Hsbsk Minik_kalplim_ yok yok hiç tedirgin olma. Ağrın filan yoksa oluyor öyle. Benimde gecen hafta karnim yamuk gibiydi
noktaninannesi Minik_kalplim_ benim miyomum hamileliğimde şişmeye başladı mesela hemen kasığımın sağ tarafında ve dışardan bakınca belli oluyor ağrı sızı bile yapıyor bazen ama doktor ne yazık ki doğuma kadar hiç bir şey yapamam dedi