rabia_12 Hanımlarr uyandım ve lavobaya gittim peçeteye leke leke kan gel kırmızı şekilde 14 haftalık gebeyim endişelenmem gerekiyor mu yoksa hemen gidiyim mi? Yada bekleyim mi devamı gelecek mi?
Hsbsk rabia_12 git tatlim. Ihmal etme. Kanaman durdu mu peki. Birde öncesinde cinsel iliski filan olmus muydu
Beyza29_ rabia_12 doktorunla iletişime geçebiliyorsan söylemelisin , muhtemelen çağıracaktır. Ama kötü düşünme endişelenme belki bir yara vardı ve kabuğu düştüğü için ufak kan geldi
Hsbsk rabia_12 gebelikte rahim ağzı filan yumusuyormus ya ondan kanama olabilir panik yapmayın. Ama imkanınız varsa gidin doktora . Kırmızı kan ihmale gelmez diyorlar yaa