ElifAtas29 22.haftanın içerisinde olan bir hamileyim. Covid 19 testim pozitif çıktı. Öksürüğüm ve kemik ağrılarım var. Hamileliğinde Covid geçiren anneler, anne adayları deneyimlerini paylaşabilir mi ?
Minikasya ElifAtas29 Sütün içine sarımsak koyup kaynatıp içmişler canım burda öyle okudum ben çok kolay atlatmışlar
enfla ElifAtas29 bol meyve bol su et saglıklı beslenme ve vıyamnlerı aksatmayn cok agrınız olursa parol alabılırsınz. bnde olmustum o haftada atlattm çok sukur. koku gıttı bnde sadece cok az da sırt gogus bas agrısı oldu. koku hemen gerı geldı. bırde d dimere bakıldı kan pıhtılaşması ıcın 30 tane kan sulandırıcı ıgne oldum
RANA60 ElifAtas29 bol su bitki cayi kuş burnu ihlamur limonlu cay meyveler hep yiyeceksin direncin düşmemesi icin hep dinlen uyku güç veriyo günlük duşta iyi geliyo bide tabi hamilelikde icdigimiz vitamileride aksaltmicaz Allahin izniyle atlatirsiniz.bende atlattim 6 aylik hamileyken 2 hafta öncede dogum yapti cok şukur bebegim iyi🤲.Rabbim şifa versin
aylininannesi61 ElifAtas29 öksürürken kendini kasma ve ayakta öksürmemeye dikkat et bu yüzden kanamam olmuştu ama şükür bebeğime bişey olmadı ben suda eriyen C vitamininden kullandım bol bol portakal mandalina ye zencefil limon çayı da bana çok iyi gelmişti
ElifAtas29 enfla Çok teşekkür ederim iyiki varsınız, banada kan sulandırıcı iğne önerdiler hemen yarın başlayacağım ❤