byzza16 Kızlar türk kahvesini her gün içen var mı. Ben her gün 1 fincan içiyorum doktorum 1 fincanın zararı olmayacagini söyledi. Siz ne kadar içiyorsunuz
Minikasya byzza16 İçiyorum canım 2 adet. Hatta kuru haldede 1 tatlı kaşığı yiyorum çünkü canım çekiyo kendimden geçiyorum. Aşermek resmen
byzza16 Minikasya gerçekten insan aseriyor bazen bende çok severim çokta içerdim 1e düşürdüm kızım sağolsun her şey onun için ☺️
Pandam75 byzza16 Ben de hamile kalmadan önce resmen kafein bağımlısıydım. Şuan ise doktorumun da izniyle yalnızca 1 fincan şekersiz içiyorum
Nisanannesi4 byzza16 Türk kahvesini şekersiz şekilde bayıla bayıla içen biriydim bir zamanlar. Hamilelikle birlikte tiksindim ağzıma süremiyorum 😔
byzza16 Nisanannesi4 yaa evet bende ilk zamanlar tiksindim 1 ay falan icemedim şimdi 16 haftalık olduk içmeye başladım tekrar