Yatak odam küçük olduğu için iki yanında da anca komidin kadar bi mesafe var. Yani 60 cm falan. Anne yanı beşiklere bakıyorum ebatları biraz büyük. Bez olanlar sığar ama 1 kere beşik almak istiyorum. Bez alırsam bi zaman sonra bi daha beşik almam gerekecek. Yanımda değil de beşiği ayak ucuna koysam çok zorlanır mıyım bi fikri olan var mı acaba.