turansmom1 ZeyHus33 Düzensiz ve az sancılarım var doğurmazsın yani. Sancin en üst cizgiye gelirse sancin olmuş oluyor
shryldrm ZeyHus33 sancı var ama düşük seviyede ve düzensiz Doğuma daha var demek bu ama sıklaşma arasını bilemeyiz tabi düzenli ve sık sık vuruyorsa Doğum başlamış demek oluyor
ZeyHus33 Hsbsk valla bnm kasıgımda agrı oluyor bide sanki altta bişi varmıs gibi hissediyorum ayaktayken ozmn adım adım yürüyorum akıntı da fazla orada Bi agrı var