aylininannesi61 Mocuzemmm herkeste farklı oluyor benim de geç başladı kusma ve bulantım bu günlerinin tadını çıkar 🥰
Deniz1634 Mocuzemmm bu üçüncü bebeğim iki oglumdada yaşamamıştım 12-10 yaşlarında şuan kızım 31+3 bundada hiç yaşamadım çok şükür.
Mocuzemmm Honeyss doktorumda herdefa yazıb soruşuyor qusma falan varmı deyə yok diyorum bir söz demiyor bende tedirgin oluyorum 😅
Lulemom Ben hiç kusmadım. Sadece akşmları yediklerimden dolayıydı sanırım hafif bi bulantım oluyordu, oda kendimi dinlemediğimde bişiyle uğraştığımda olmuyodu, sanırım psikolojik olarak bulanıyordu 😄
Mocuzemmm Lulemom bulantı nadir hallarsa oluyor oda akşam oda Belkede psixlogi o kadar takiyorumki kafama
serozzz Mocuzemmm 19 haftalik hamileyim mide bulantim oldu hafif ama hic kusmadim Rabbime sukurler olsun.
Eliiiiiiffff Mocuzemmm canım ben hiç kusmadım sadece bi kaç gün 12. Haftamda mı ne yediklerim ağır geldi iki gün kustum başka hiç olmadı bulantı da olmadı 😌