krmzoje Kizlar meraba cumartesi catlatma ignesi vurdum dun gece ağrıdan uyuyamadim o kadar ağrım vardi ki dönemiyorum sizce bu iyi bisey mi veya kist mi oldu bu ağrı o yuzden midir 2 ay kullandim ağrım oldu ama bu kadar değildi yardımcı olurmusunuz
umudumvar2 krmzoje bence iyi bişey ben çatlatma yaptırdıgımda yine kasık ağrım olmuştu genelde oluyor çatladığının belirtisi
krmzoje umudumvar2 ayy canm sen bana hep yaziyosun Allah razi olsun ❤ dayanilcak gibi değil afedersin lavabo da o kadar kotu oluyorum ki insallah bu sefer son olur da tutar🤲😔
umudumvar2 krmzoje senden de canım benim 🤲🤲😍İnşallah son olur bebişin sana bağlanır kasık ağrısı dediğim gibi olması gerek normalde de stres yapma canım on gün sonra bize inşallah çift çizgi test sonucu atarsın🤲🤲 bu arada değerlendir doktorun dediği gibi günleri
krmzoje umudumvar2 yaaa Allah razi olsun rabbim gönlüne göre versin inşallah 🤲❤ yarın kontrole gitcem bakalim 10 gune test yapcam ilk sana haber vercem🙏😘❤