Merhaba güzel anneler iki gün once çatı muayenesi oldum.Doktorum çatının üstten biraz basık olduğunu söyledi.Bebegim çok iri değil ama riske atma sezeryan yapalım istersen dedi direkt..Oysa ki ben sağlık sorunu olmadığı sürece herşey Allah izin verirse normal sürecinde ilerlesin istiyorum😔37+1 im daha bebeğim kanala da girmemiş.Boyle bir durum yaşayıp yine de normal doğum yapan var mıdır ?