Nisa24 Kızlar merhaba , saglik bakanlığının gebe okulu oluyormuş. Katılan, katılmayı düşünen var mı? Bilgisi olan, faydasını goren ? Su aralar uzaktan eğitim var anladığım. Yardımcı olabilecek var mı?
mercimeginanne Nisa24 ben ücretsiz etlik zübayde hanımın online eğitimine katıldım çok memnun kaldım. İnstagramdan mesaj atarsanız hemen dönüş yapıyorlar
Balkizimbebegim61 Nisa24 ben ilk bebeğimde katılmıştım beni kötü etkilemişti zaten doğum fobim vardı çıkışta panik atak krizi yaşamıştım😅 bazı şeyleri bilmemek bence daha iyi ama kimisi içinde iyi yönde tecrübe oluyor👍🏼
Balkizimbebegim61 Nisa24 tam hatırlamıyorum 14ay oldu ama doğumhaneyi odaları işte o süreci herşeyi anlatıyordu gösteriyordu fotoğraflarla falan beni kötü etkilemişti olası aksilikleri falanda söylemişti şöyle olabilir ama böyle olursa normal kabul ederiz vs🤦🏻♀️