Kubra31 Bebeğim 7 haftalik olmasi gerekirken 6 haftalik gorunyomus. Doktor adet tarihine göre daha küçük dedi bir sorun yok dedi ama sizdede boyle olan var mi benim aklima takildi bu konu
Ozgekin Kubra31 ilerleyen zamanlarda düzelir merak etme endiselencek bişey yok 😊 kalp atisini duydunuz mu ??
Liyaninannesi Geriden gelebiliyor bazen canim endiselenme. Benimde bir hafta geriden geliyordu gelisimi simdi normale donduk 😊
Gulsahzeynep Bana da doktor 9 haftalık diyir uygulama ve sağlık ocagi 10 diyor. Bende anlamadim ama sıkıntı yok sanirim