Kızlar ben 27 haftalık hamileyim son 1 haftadır cok fazla vajınal agrım Var oturmak kalkmak cok buyuk ıskence olmus. Geceleri yatamıyorum sırt ustu uzanınca kendim kalkamıyorum saga solo donemıyorum cok agrım oluyor. Hastaneye gıdıcem zaten bu gunler de. Ama sizinde boyle oluyor mu merak ediyorum ikinci hamılelıgım ilk hamilelikte te belim cok agrıyordu ama bu kadar degil dı