Adige60 yani bi doktordan beklentiniz nedir tam olarak bilemiyorum ama sultan hanım biraz sessiz . Benim için önemli olan muayeneye rahatça sıra bulmak ve ultrasonda bebeği görmekti iyimi herşey yolunda mı diye. Bunlar bana yetti. Ha bazı testler için misal seni zorlamaz illa burda yaptrcaksın demez. Gidip başka hastanede yaptrdğn sonuçları götürsen bakar . Çok naif ve kibar bir kadın ama tabi size kalmış. Ben doğumu üniversitede yapıcam nasipse. Medicanaya o kadar para vermeye gönlüm yok😄