Saremmm Merhaba anneler bize 13 haftalıkken doktorumuz erkek dedi 17 haftalık kız dedi Renkli ulturasonda netleşir dedi benim gibi olup dönen var mı acaba çok merak ediyorum
DenizSayer Saremmm 12 de erkek sanki dedi 13+5 te doktorumu değiştirdim pozisyondan göremiyorum dedi 18 19 haftamı bekliyorum bende
Adige60 Saremmm 14.hafta da erkekti 17 de kız dediler ben önce erkek demiştiniz diyince ayrıntılı netleşir dedi doktor
Adige60 Saremmm bizim bugün kontrolümüz vardı detaylı değil ama doktor 2.kez kız dedi ve özür diledi ilk seferde yanılmışım dedi🤭