Bugün 13+1 haftalık oldum kızlar sabah uyandığımda kahverengi kanlı gibi biraz koyu renk bi lekelenmem gelmiş daha önce de yani 13 önce böyle olmustu idrar testi filan yapmıştı doktorum idrar yolunda öyle bisey görmemişti progestan hap vermişti içiyordum iyiydim bi kaç gündür içmedim aşırı yan etki yapıyor baş dönmesi sarhos gibiydim şimdi niye böyle oldu bilmiyorum gerçekten bise olacak diye korkuyorum aşırı derecede belim agrıyır bir haftadır yarın da kontrolüm vardı 😓