SerpilAlmac Siz olsanız özelde doğum için 1 geceliğine hadi en kötü ihtimalle iki geceliğine 4 bin lira verir miydiniz? Doktorumdan aşırı memnunum çok sıcakkanlı çok sevecen şakacı biri . 2 gün önce doğum yapan biri 1 gece kalmış 4 bin lira vermişler. Çok geldi bana. Eşimle bu konuyu konuştum dert etme dedi takma kafana dedi biraz biz katarız biraz borç alırız biraz da annem babam yardım eder dedi. Yine de yük oluyor muşum gibi geliyor onlara 😑 normalde doğum yapmaya içim hiç sinmiyor virüslü hastaların çoğu orda yatiyo çünkü birde doktorları pek iyi değilmiş öyle duydum siz olsanız napardinjz😑
Merve8494 SerpilAlmac ben doğum için annemin yanına gittim gittiğin şehirde devlet hastanesi çok temiz değildi mecbur özelde doğum yaptım sezeryan oldum 4300 doğum ücreti 310 tl de refakatçi covid test parası verdik mecbur kalınca veriliyor malesef temizmiydi evet çok temizdi çok ilgililerdi kocaman oda tek kişiliğe çevirmişlerdi gayet iyiydi yani
neslihann87 SerpilAlmac imkanınız varsa özelde yapın ben bir önceki bebeğimin sağlık sorunları ve pandemi nedeniyle özelde yaptım ilk doğumum 7 yıl önce devlette 2.üniversite hastanesinde oldu inanın okadar iyi insanlarla karşılaştımki çok memnun kalmıştım önemli olan devlet veya özel değil insanlık
ikiponcik_annesi SerpilAlmac bende bu konuda kararsızım ama banada 3000 4000 gibi rakamlar bir iki gece için çok geliyo bende şimdi başakşehir çam ve sakuraya gidiyorum orda takiplerime devam edip doğumuda orda yapıcam inşallah hem odalarıda tek kişilikmiş ve buda ikinci sezeryan doğacağı tarih belli 39. Haftamda gidicem bebişimi alip gelicem inşallah 🤗
Suheyla06 SerpilAlmac bende özelde doğum yapacağım hayırlısıyla ama ücreti iyi gibi çoğu hastene daha pahalı şu zamanda sağlık en önemlisi ve doğum hastanesi çok kalmadı çoğu pandemi oldu
Vuslat23 Sağlık bu heleki bu pandemi döneminde , kaldıkı devlet hastaneleri hepside artık özen yok onlarda bıktı eski gibi ilgide yok yanı riske gerek yok unutma hersey yerıne gelır para, borc, vs… ama sağlık gittimi gelmez
Mom626 SerpilAlmac evet malesef ki çok para ben 2 gece kaldım 7.750 tl ödedim 😒 aşırı yüksekti ama bu pandemide devlette yapmak istemedim + risk alamazdım ikizdi bebeklerim herşeyden önce bebek yoğun bakım ünitesi ve doktor seçimim çok çok önemliydi erken doğumdu içim gitti o paraya ama sağlığımızdan önemli değildi eğer imkanınız varsa eğer özelde yapın devlette yapanların çoğu iyi şeyler söylemiyor çok denk geldim burda postlarda ben bilmiyorum da
Omerhatice SerpilAlmac ben imkanim varsa verirdim canim bende nasipse ozelde yapicam 3.500 doğum belki ekstra bisey çıkarsa 4 bin bide norml doğum benim 2. Bu bebeğim ekstra bisey cikmasea yani 1 gece için devlette bu pandemi zamanında insan biraz korkmuyor değil
Tugce11 SerpilAlmac canım günümüz şartlarında bebeğinin ve senin için en iyisi hangisiyse onu düşün. Yük olmak ne demek o senin eşin ailen tabiki anne babası da destek olcak öyle düşünme :)
annee27 SerpilAlmac ben 4700 goze aldim malesef pandemi en cok hamileleri vurdu. Hastaneler 2 bin iken 3 bin iken en fazla 4 binlere 5 binlere cikti 😓 ben gecen sene 3 bine dogum yaptim. Iyikide ozelde oldu yine dogum yapcam bu defa da 4700 cikarmislar mecburen vercem 😬
ummuhan-27 SerpilAlmac dogum biz kadinlar icin cok ozel bir surec. Hastaneden travma yasayarak ya da kotu bi anin kalarak cikmak istemiyorsan cok para degil. Ben dogumumda erkek doktor istemedigim icin ozeli tercih ettim ve dogum ucreti 4000 tl. Doktor cok ilgili samimi ve ozellikle de benim icime sindi. Rutin kontrollerim bile cok guzel geciyor. O yuzden bence normal.Bu parayi tek seferde odemek cogumuz icin zor. Ama taksitte yapiyorlar neticede.
arisin_annesiii SerpilAlmac bence imkanımız varsa özelde yapmalıyız çünkü en özel anınızı bazı devlet hastaneleri travma gibi hatirlamamiza sebep olabiliyor. Bazıları ikinci doğumdan ödü kopuyor devlette yapıp kötü davranıldığı için. Bir kerelik zaten bence imkan varsa özelde yap bende 2000 tl doğum ücreti ve 1000 tl epidural vereceğim
FatRam_1703 SerpilAlmac bende özelde doğum yapacağım bu ayın sonunda herşey dahil olarak 2750 TL ücreti var eğer biraz da fazla olsa yinede veririm yani tabi herkesin kendi düşüncesi 🤷🏻♀️
Beyzan SerpilAlmac şimdi bu biraz imkan biraz beklenti biraz da karakter meselesi. Evet belki çok paralar ama devlet hastanesinin de kendisine göre zorlukları var. Bence burda herkes kendi bütçesine doktoruna ve yapısına göre karar vermeli ben ilk doğumumu özelde yaptım. İkinci de özelde olacak. Olduğum şehirde tek devlet hastanesi var ve pek iy değil şartları ama olduğunuz yerde güzel bir devlet hastanesi varsa temizse olur tabi
paradiseeeeee SerpilAlmac canım memnunsan özelde yap valla en azından nazını kaprisini çekiçle biri olur hem doktorum basında olur imkanlar zorlanır ama Allah bereketini veriri üzül ne canım he devlet de iyi ama iyi doktora gelmek şans melekesi yoksa adamın canımı okuyorlar
EsmamM18 SerpilAlmac eğer imkanınız varsa özelde yaptırın. İnanın devlette güzel doğum yaptım çok iyi baktılar diyenler şanslı sadece. Sancı çekiyosun doğum anın da bağırıyorsun can havliyle neden bağrıyorsun bağırma diye tepki alıyorsun. Benim ilk doğumum özelde oldu bana bebek gibi baktılar ebeler hemşireler dualarla uğurladı doğumhaneye. Öyle 4 bin tl falan vermemiştim 1.800 verdim. Ben 40 kere değil bir kere doğuruyorum. Ve o anın özel ve rahat olması lazım. Şimdi yine özelde yapıcam inşAllah. Hamilelik süreci 9 ay. imkanınız yoksa 9 ay da 4 bin tl birikmicek bir para değil.
Abcxyz SerpilAlmac suan kac haftaliksiniz bilmiyorum ama son zamanlariniza geldiyseniz doktor degisikligi sknti yaratabilir size. ben gorev yerimizde ozele gidiyordum doktorumdan vs cok cok memnundum ama dogum icin memlkete geldim buradaki ozeldeki doktor hic icime sinmiyor devlege gittim doktor gercekten cok iyi cok memnun kaldim ama normal doguma da doktor girmiyormus maalsef ilce de ikamet ettigimiz icinde baska alternatifim yok 1 tane ozel vardi iste ona da gitmek istemedim geleli 1 ay oldu napcam hakkinda hala o kadar kararsizim ki🤦🏻♀️
Feriss Bizim de durumumuz çok iyi değil ama zorunlu sezeryan olacak ve bu pandemi döneminde özel hastane daha ilgili en azından 2900 TL fiyat verdi doktorum oda test herşey dahil fiyata önemli olan kendinizi nerede rahat ve güvende hissettiğiniz zamanında tarlada doğuruyordu nenelerimiz diyenlere kulak asmamak lazım o zamanın şartları ile şu anın şartları bir mi işe de eşek le gitsinler o zaman 😂😂😂
Abcxyz SerpilAlmac bence bu saatten sonra mecburi degilseniz degismeyin doktorunuzu ben cok zorlandim mecburi degisim yapmak zorunda kaldim