zeyzeyyyy Kızlar bu haftada normal mi acaba bulantılar olması kötüyüm hiç iştahım yok doktor kontrolüme de daha var😢🥺🥴
arisin_annesiii zeyzeyyyy evet ya benimde oyle oldu resmen yeni hamile gibi kusmaya başladım asla yiyip içemez oldum şimdi 37 oldum geçti çok şükür
Birileri zeyzeyyyy benim de 30da geri gelmişti bulantı ilacı kullaniyor olmama rağmen ama sebebi idrar yolu enfeksiyonuymus ilaç kullanınca geçti isterseniz doktor kontrolune erken gidin
zeyzeyyyy Knrsd çok çektim ben bulantı kusmadan 5 ay kustum inşallah geçici bir durumdur 🥺 iştahsızlık varmı sizde de acaba?
Knrsd zeyzeyyyy benm ıstahım normal oyle aman aman ıstahım hıc olmadı sızın 5 ay çok sürmüş demekkı bünye meselesı çok gecmıs olsun
zeyzeyyyy arisin_annesiii ay inşallah benimki de geçici bir durumdur geçer hemen bu kadar ağrı sızı içinde bir de bulantı vallaa çok yoruluyorum🥺🥺