Happybsrn kiz napayim memleketime geldim daha doğrusu istanbuldaym yarin ankarada olacam . Sorma valla bende şans olsa . 27sine Ucak biletimi adetime göre almıştım 5 6 7 gibi adet olurum ona göre hastaneye giderim dedim 26snda adet oldum 8 9 gün erken oldum zaten adetim hic kesilmemisti bu ay kırmızı ve yoğunlaşmasyla bu ay ki adetin başladığını anladm Randevuyuda 5ine aldım adetim bugün bitti yani 2 gün sonra gitmis olacam ne kan verebilecem nede muayene adetliyken muayene ettikleri için . Rahim filmine de yer bulacağımı sanmıyorum çünkü adet bitiminden ilk 7 gün icinde cekmeleri lazım bilmiyorum yani isimiz niye rast gitmiyor bizim ? Tek iyi şey esimin Türkiye izni açıldı normallesme süreciyle , aşılama için iyi oldu . Doktorla konuscam durumumu anlatcam filmi cektiriyim tahlilleri adet olunca vereyim ama o ay aşılama olabilir mi ben Kıbrıs tan geliyorum diyecem . Sen napyn