31 haftalık hamileyim karnımın hemen alt tarafında deli gibi bir kaşınma oluyor. Kaşımıyorum ama dayanamayacak bir hal aldı. Badem yağı vs sürüyorum ama nafile sizler de aynı sorun var mı kullandığımız krem vs var mı benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum 🥰☺️