Beyzademiirrr melmural benimde bebiş Nisanda gelicek inşallah baya düşündüm Nisanmı koysam diye ama sonra vazgeçtim🤷🏻♀️
Nisanannesi4 Hsbsk Dalga geçenler otursun popolarıyla dalga geçsin 😂 Ay dalga geçerler ay şöyle olur diyerek istediğimiz isme bile muhalefet oluyor bazıları 😂
Littlespy melmural bence çok tatlı bir isim, bahar gibi tertemiz 😌 sizin içinize siniyorsa koyun tabiii 🌼
Hsbsk Denizcyc yani kim ne isterse tabi. Ama hani ilkokulda olur ya gıcık tipler hep bi dalga geçerler o aklima geldi o yüzden yazdım. Yazmaz olsaydım bisey sorulmuş fikrimi söyledim sonucta benim anne adaylığımı bile sorgulayanlar olmus cok tuhaf ve komik
melmural @Hsbsk bunu bir anne yada anne adayı olarak siz söylüyorsanız diğer herkes neler der bilemiyorum.Siz ne koyacaksınız çok merak ettim gerçekten
Hsbsk melmural ayy çok ilginç gerçekten fikir sorulmuş bende fikrimi söyledim. Bunun benim anne adaylığımla filan ne ilgisi var ki.. eleştiriye açık olmayanlar yazmasin buraya.
Hsbsk melmural ben iyi bir anne adayı degilim ya sizin nezdinizde o yüzden merak edin durun bebeğime koyacağım ismi cok tuhafsiniz gerçekten
Hsbsk Nisanannesi4 bence de öyle ama burda bi fikir sorulmuş bende fikrimi söyledim aklima geldi. Ama burda benim anneligimi sorgulayanlar bile olmus . Cok ilginç gerçekten büyük hadsizlik.
Nisanannesi4 Hsbsk herkes fikrini yazar özgürce tabii ki:) sorgulamak kimseye düşmez. Ben dalga geçenlere ithafen yazdım kendileriyle dalga geçsin diye size bir lafım yok yanlış anlaşılmayalım kesinnliklee 😊