Bebiss hiç sanmıyorum valla doktorun verdiğini çünkü genelde yanık için kullanılıyor kuzum, sürekli kullanıldığında bebeğe geçeceğini düşünüyorum, o yüzden hiç almadım bile kremi ben. Yanık ünitesindeki doktorumda dediğim gibi bebeğe bişi olmaz derim olur dedi olur derim olmaz dedi.