Oznurunkoftesi Esraa2506 bizim de tahmini 17 Eylül. 12+3 olduk. Henüz cinsiyet öğrenmedik. Mart’ın son haftasında kontrole gideceğim. İnşallah o zaman öğreniriz 😍
Nlfrylmz Esraa2506 13+5 doğum 1 Eylül görünüyor ama hiç sanmıyorum gününü bekliycegini 😃 son kontrolde kız gibi demişti ama bakalım bekliyoruz 🙂
Devrim47 esraemreee bana da doktorum 15 Eylül tahmini Doğum dedi hayırlısıyla gelsin kuzucuklarımız🙏🙏🙏
tazeanneew Esraa2506 11 eylül bizim kız 👧 12+2 şuan ama bi hafta önde gidiyor sağolsun gösterdi kendini 😂11+3 de öğrenmiştik
Esraa2506 Hepiniz sağlıkla kucağınıza alın inşaallah🙂 bende haftaya gidicem bakalım. Belki bi tahmin alabilirim..
aylin08166 Esraa2506 13+2 yim haftada %60 kız 12.haftada %70 erkek dedi bu hafta gidicem 14.haftam olucak bakalım bu sefer ne dicek🤩