Saraselo63 Mavilotta doktorum da yapabilirsin hiçe bir sıkıntı olmazsa tabi bebekle alakalı hani seseryandan sonra iki sene ara koymuş kadınlara normal doğum yaptırdık senin ki beş sene olmuş gayrette rahat yapabilirsin dedi zaten 40 haftaya kadarbeklicez sancı gelmezse şayet o zaman mecbur sezeryanla almak zorunda kalırız diyor
Mine-aktas Ebru-1990 maşallah cok güzel bi dogum olmuş rabbim tüm annelere nasip etsin iyi doktor iyi ebe kolay dogum hayırlı olsun bebegin Allahım uzun ömürler versn
Gzmal Ebru-1990 ay şuan sanki ben doğum yaptım en güzel anlattınız benimde 3. Gebeliğim ve en çok korktuğum rabbim evlatlarınızı önce size sonra vatana millete hayırlı evlat etsin sağlıklı sihatli büyüsünler inşallah rabbim bizlerede kolay doğum nasip eder ben 35+3 benimde sancılarım var hafif hafif 🤲🙈
Ebru-1990 Gzmal sağlıkla kucağına al inşallah rabbim bu yolda kimseyi oyalandırmasın bir avazda kurtulun ikinizde 🙏🏻
Mavilotta Saraselo63 Ben 2 sezeryan oldum. İlki 2015 ikinci 2017. 4 sene geçmiş olacak doğum yapacağım zaman. Acaba bana da yapabilirsin derler mi ki
Sevo03 Ebru-1990 maşallah rabbim analı babalı büyütsün telefon hep yanınızda mıydı izin vermiyorlar diye duymuştum
Ebru-1990 Sevo03 doğumhaneye girişte kimseyi içeri almadıkları için telefonunu yanına al diye uyarıyorlar hatta yanındaydı hep hatta elimdeydi sürekli 😁 refakatçı kim kalacaksa doğum gerçekleşince çağırıyorlar yanınıza 3 saat doğum yapılan odada gözlem altında tutuluyorsunuz kanamanızı kontrol ediyorlar sürekli bu 3 saat içinde eşinizi göremiyorsunuz erkeklerin o bölüme alınması yasak bilginiz olsun 3 saatin sonunda normal odaya çıkartılıyorsunuz
Mutluu_anne Ebru-1990 Erken doğduğu için kuveze almadılar mı bnm de 3.hamileligim 27+4 bikacgun önce kanamam oldu doktor erken doğum olabilir dedi riskli dedi şuan penguen gibiyim kasıklarımda aşırı sancı var sanki rahmim çıkacak gibi çok korkuyorum 🙏😔
Ebru-1990 Mutluu_anne 1 saat gözlem altında tutuldu solunumu kontrol edildi vücut ısısı da herhangi bir sıkıntı olmadığından girmedi küveze çok şükür 🙏🏻☺️
Saraselo63 Mavilotta canım doktor söylemiyor sen kendin istiyorsun bana da normalde sezeryan için gün verdi ben en başından söylüyordum normal doğum diye doktorum da hemen kabul etti tabi ki yapabilirsin dedi günü bekleriz sancın olursa yaparsın ama 40 hafta dolarsa sancın yoksa mecbur sezeryana alırız dedi bence sende iste eğer yapabilirim diyorsan 😊🙏🏻
heyecanli1anne Ebru-1990 ya ne kadar seker bir insansınız çok huzur doldu için okuyunca, Allah razı olsun sizden.. ben de size dua edeceğim, Rabbim üç evladinizi da Sağlıklı , hayırlı dua alan evlâlardan eylesin ☺🤗🧡
Ebru-1990 heyecanli1anne güzel dualarınız için teşekkür ederim Allah razı olsun 🙏🏻☺️Benim ilk hamileliğimi okdr çok zehir etti ki mutsuz insanlar şimdi nerde hamile görsem oturup başımdan geçenleri anlatasım sakın mutsuz etmelerine izin verme diye tembih edesim geliyor ☺️ Saçma sapan insanların zulmüne inat Rabbim bana su gibi doğumlar nasip etti 🙏🏻
Brcburcu Saraselo63 ya biz de sizinle aynı durumdayız. Benim kızım ters makat gelişi 39+4 olduk Çarşamba son bı bakacağız dönmediyse Perşembe 40 hafta doluyor sezeryan olacağım.
Mrvgl Ebru-1990 Allah güle.gule büyütmeyi nasip etsin inşallah. 🤲🏻 hangi şehir hastanesi acaba. Cam ve sakura mi
Dry35 Ebru-1990 peki başa dönüp hüngür hüngür ağlamam nasıl tatlısınız ana kız nasıl güzel bi hikaye bu❤️❤️ Bol bol koklayın kuzunuzu yuvanıza sağlık huzur bereket getirsin
nslhhsn9221 Ebru-1990 normal doğum olması için yaptığınız şeyler var mıydı yürüyüş, hurma yemek filan gibi
EMerve Ebru-1990 Gözünüzaydın, gözlerim dolu dolu okudum ❤️ Allah analı babalı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin. Biz de 37+5 olduk. Darısı başımıza İnşallah 🤲🏻☺️
Saraselo63 Brcburcu inşallah döner canım bende şimdi dua ediyorum inşallah bir sıkıntı olmazda normal doğum yaparım diye 🙏🏻😊
Esmaaaa_15 Ebru-1990 hayirli olsun saglikla büyütün yavrunuzu insaallah dogru ikinma nasil acaba anlaturmisiniz biraz bide bende balikesirdwyim sadece ebe mi geldi doktor gelmiyor mu acaba
Ebru-1990 Esmaaaa_15 ebe hastane bakıcı ve sonrasında bebek hemşiresi geliyor ebeler çok iyi anlayışlı sakinler doğru ıkınma nefesini tutabildiğin kadar tutup afedersin kabızmışsın da ıkınıyormuşsun gibi ıkınma ebeler de öyle diyor zaten hadi kakanı yapar gibi ıkın hissettiğin şey tuvalet değil bebeğin aslında diyorlar zaten istem dışı ıkınma isteği geliyor önemli olan uzun ve güçlü ıkınmak
Brcburcu Saraselo63 Hayırlısı olsun çok teşekkürler. Son 3 gün kaldı zaten çok hareketli ama 32 den beri dönmedi bir türlü . Kısmet artık sağlıkla gelsinler de bir önemi yok gerisinin 🧿🙏
Ebru-1990 3bebe1anne_2021 teşekkür ederim canm amin inşallah 🙏🏻 kızım 8 oğlum 6.5 yaşında ikisinin arası 17 ay küçük kızım da 5 günlük 😁