Ebru-1990 Öncelikle Rabbim tüm hamilelere sağlıklı doğumlar nasip etsin🙏🏻İsteyen ve hakeden tüm kadınlara bu mucizeyi nasip etsin rabbim🙏🏻Gelelim benim doğum hikayeme☺️24 Şubat sabahı 10 gündür devam eden kasık ağrılarıma alışmış bir şekilde uyandım kahvaltı çocukların dersi rutinime devam ettim pazartesi günü bebeğin kanala girdiğini öğrenmiştim bekliyordum daha önce de 35+2 de oğlumu erken dünyaya getirdiğimden doğumun yakın olduğu belliydi☺️Öğleden sonra wc ye girdim büyük tuvaletim var gibiydi geceden beri nişanımın geldiğini gördüm hazırdım desemde 3.doğum olmasına rağmen tatlı bir telaş sardı beni hemen içeri gittim Allahtan eşim evdeydi dedim şimdi sana bişey söyliycem ama sen panik yapma çünkü ben panik yapıyorum😬"nişanım geldi "dedim. Yani dedi doğuruyorum dedim yanisi bu 😁 ama çok iyi görünüyorsun diyor dedim iyiyim henüz sancım yok ☺️3.doğum daha kolay olur belirti olunca bekleme hasteneye git demişti doktorum bir duş aldım çantalarımız arabada hazırdı zaten saat 17.00 civarı çıktık evden acilden giriş yaptık o da ne 5cm açıklık doğum çoktan başlamış nst de düzenli sancı ama ben hissetmiyorum diğer 2 doğumumda kolay olmuştu çok şükür doğum bölümüne eşimle el ele yürüyerek gittim (kapıda onu bırakırken ağlamamak için zor tuttum kendimi)ebe hemen kontrollerimi yaptı 6-7 cm dedi evrakları doldurdum imzaladım sancılar başlamadan üstümü değiştirdim ebe suyumu açtı biliyordum sancıların başlayacağını doğum için niyetlendim 11 ayetel kürsi okudum Allahım tek yattım çift kaldır diyerek yattım doğum yapacağım yatağa (şehir hastanesinde doğum yaptım tek kişilik odalarda sancı çekilen yatakta çatal şekli verilip doğum gerçekleştiriliyor)ve sancılar hızla gelmeye başladı 18.10 da hissettim ilk sancıyı sancı aralarında eşimle msjlaşıyorum telefon yastıgın altında bi yandan da arkadaşlarım merak içinde annem yolda 😁besmeleyle karşıladım her sancıyı kızımla konuştum ebemden Allah razı olsun çok tatlı çok ilgiliydi harikasın diye diye motive etti beni 18.40 ta eşime zorlanıyorum sanırım artık doğuracagım dedim (msjlardan saatleri net biliyorum) ve okunmakta başladı ebeme seslendim üstüne önlüğü giyerken ıkın güzelim harikasın bana ihtiyacın bile yok dedi bacaklarımı koymam gereken yere tam koymadım topuklarımı dayadım yandaki desteklerden aşağı doğru kendimi ittirdim güçlü ıkınmam gerekiyordu biliyordum ve 3.ıkınmayla oda ne geldi evimin en küçük mucizesi(18.50) 36+4 de erken gelmek istedi abisi gibi Allahım sana hamd olsun diyebildim iyi mi dedim canavar canavar dedi bebek hemşiresi 2.760 gram 49 cm dedi kontrolleri için götürüyorum hemen gelicez annesi dedi babasını görüntülü aramak istedim aradık gösterdim kızımızı bu arada ten tene temas halindeydik ebem plesentayı eşini çıkarttı o sırada hissetmedim bile doğru ıkınmayla ve ebemle doğru iletişimle dikişsiz ve kolay bir doğum oldu 🙏🏻Rabbim hepinize nasip etsin bizde burdan mezun olabildik dilim döndüğünde hepinize isteyene bekleyene dualar ettim her sancımda Rabbim kabul etsin 🙏🏻Sormak istedikleriniz olursa seve seve cevaplarım kötüye kulaklarınızı kapatın kalbinizi ferah tutun ve en özel günlerinizi keyifli geçirin hanımlar ☺️
Safiisafii Ebru-1990 maşallah bu ne güzel bir pozitif hikaye gözlerim doldu okurken Rabbim uzun ömürler versin inşallah darısı bizlere böyle güzel doğumlar 🌸
N_A_Z_L_I_M Ebru-1990 Canım benim ne kadar güzel anlatmışsın Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin. Allah razı olsun içime su serptin. Allahın izniyle benimde 3. Doğumum olacak bende şehir hastanesine gidiyorum orada doğum yapacağım dua ediyorum iyilerle karşılaştırsın Rabbim.🤲🤲
Kahramankentli Maşallah bende şuan 36+4 ün ilk belirtiniz neydi benim bugün herzamankinden çok daha rahmime baskı yapıyor da çocuk bi de kanala yerleştiğini nasıl anladınız kontrolde mi anlaşılıyor siz de de bi değişiklik oldu mu kanala girince farkedilecek kadar
Ebru-1990 Kahramankentli yürürken penguen gibi yürümeye başlamıştım daha sık idrara çıkma isteği kaşıkta daha fazla baskı vardı kontrole gittim kanala girmiş ama rahim ağzı kapalı erken doğum görünmüyor dedi 2 gün sonra doğurdum 😁
ummuhan-27 Ebru-1990 masallah, Rabbim saglikla sihhatle hayirla kolaylikla buyutmeyi nasip etsin insallah.. sizinki gibi dogum hepimizin basina olsun insallah.😊
Saraselo63 Ebru-1990 bende ilk doğumumu sezeryan oldum beş sene önce şimdi normal olucak Allah’ın izniyle bir sıkıntı olmazsa yani bir nevi ilk doğum diyebilirim bazen korkuyorum çevredekiler yüzünden bazen de diyorum kulak asma kimseye herkes yapabiliyorsa sen de yaparsın yani sizinkini okuyunca içim rahatladı gerçekten sağlıkla büyütün bebişinizi inşallah rabbim acısını göstermesin hiç bir zaman 🤲🏻❤️
Happymam Saraselo63 ay canım benim de çevremdekiler etin ne budun ne de normal doğuracaksın yok bilmem ne insanlar aadece konuşur normal doğum imkamsız olsa hiçbir kadın doğuramaz bu Allah’ın bahşettiği bir şey yeter ki biz kendimize güvenelim🌺☺️
heyecanli1anne Ebru-1990 Oy maşallah çok güzel bir doğum olmuş, sağlıkla büyütün evladinizi. Benim ilk doğumum zordu yine normal doğum istiyorum nasipse, siz ilk doğumla ikinci arasında fark hissetmiş miydiniz merak ettim insallah benim de daha kolay gecer
Ebru-1990 heyecanli1anne ilk doğumda hem çok korktuğumdan hemde ağrı eşiğim düşük olduğundan daha fazla ağrı acı hissetmiştim doğal olarak ama 2. Doğumda ağrıları evde karşıladım eğil kalk yer sil duş al derken kanamam gelince gitmiştim 7.5 cm açıklık vardı 20 dk sonra oğlumu kucağıma almıştım sen güzel düşün güzeli yaşa dualarım seninle bu sefer daha kolay daha bilinçli olacak doğumun ben senin yapacağına eminim Allah’a İnan kendine güven 😘
Rengin_ Ebru-1990 kolay doğum olması için neler yaptınız? Kaç kilo aldınız? Bebeginizle bir ömür mutlu mesut saglikla yaşayın ins . Maşallah annesi🙏🎈
Ebru-1990 Rengin_ evimin işlerini sürekli kendim yaptım 2 evladım daha var onlarla ilgilendim 46 kiloyla hamile kaldım 53 kiloyla doğuma girdim şuan 48 kiloyum 😁
Saraselo63 Happymam aynen canım valla bende yapıcam yani yüce rabbim izin verirse kendimi normale hazırladım bile kendi içimi şimdiden rahatlatıyorum işte her şey o anlık geçer biter diye yani sezeryan da çok ağrım olmuştu ama belki normal daha kolay olur diye düşünüyorum insan istedikten sonra yapamayacağı hiçbir şey yok
Ebru-1990 Happymam boyum 1.56 46 kiloyla hamile kaldım 53 ile doğuma girdim hamile olduğum bile belli değildi dar giyinmediğim sürece ebenin deyimiyle benim diyen heybetli kadın benim gibi doğuramazmış Rabbim yeter ki ol desin 🙏🏻Kalbimi ferah tuttum hayırlısını diledim bebeklerim ne zaman nasıl gelmek istediyseler öyle geldiler sezeryanda olabilirdim önemli olan normal doğurmak değil sağlıkla kucağına almak mutsuz insanlara kulaklarımızı kapatıyoruz 😬
Gulhan16 Ebru-1990 Ağlayarak okudum sağlıkla büyütün inşallah 🤲darısı başımıza 🤲inşallah 5 kere de olsa o anlar çok farklı mübarek şeyler Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲
heyecanli1anne Ebru-1990 ya ne kadar seker bir insansınız çok huzur doldu için okuyunca, Allah razı olsun sizden.. ben de size dua edeceğim, Rabbim üç evladinizi da Sağlıklı , hayırlı dua alan evlâlardan eylesin ☺🤗🧡
Kunfeyekun Ebru-1990 ben hamile kaldığım günden beri hiç işimi yapmıyorum hep uzanıyorum bildiğiniz onun için mi bilemem ama o kadar ki kasik ağrısi bacak ağrılarım var ki hep oturup uzanıyorum ayağa kalkıp lavaboya fln gidince zar zor adım atıyorum 😞