Kızlar 11+3 hamileyim. Ya 1 dişim vardı 10-11 senedir dolgulu bir diş. Kenarından parçası düştü dişin 🤔 bende düşündüm de az vaktim varsa bi sınırı varsa hemen gideyim diş doktoruna diye sormak istedim. Hamileyken dişçiye gidilir mi, dolgu çekim implant vs için. Gidiliyor ise de kaçıncı aylarda gidilir yani mesela 7. Aydan sonra gidemezsin falan gibi bişey var mı… hiç bilgim yok beni aydınlatınnnnnn 😁