Hatice3 gidicem canım işin kötü tarafı gezmeye geldim annemlere adanada yaşıyorum normalde ama izmirdeyim şuan 20 gün ömce acil apandisit ameliyatına alındım ondan sonra erken dogum riskim oluştu arada kanama oluyordu leke leke dünden beride bebek hareketleri çok az ne yapocam nereye gidicem onuda bilmiyorum bide hafta sonu devlet hastanelerinden korkuyorum acıkcası ama mecbur baska care yok acile gidicem 😐 dua edin inşallah uyuyodur