Ben hamileliğimi 5.haftada öğrendim ve kahverengi lekelenmem vardı. Doktorum progestan verdi fitil olarak kullandım hiç bir yan etkiside yoktu üstelik vajinal yolla alındığı için. Hamilelikte lekelenmeler olabilirmiş doktorum böyle söyledi. Kahverengi yada açık pembe lekelerin sorun olmayacağını sadece koyu renklı regl kanaması gibi yoğun kanamaların sorun olacağını söylemişti doktorum. Mesela bende ki kahverengi leke kesemin etrafında eski kanım biriktiği içinmiş. Progestan ile o biriken kanda kısa sürede bitti ilacıda kullanmayı bıraktım bir kutuyu bile tam bitirmeden.