Brc21 ben bazen görüyorum6. Haftada bebek yok kese var düşük yaptıralım diyorlar. Dehşet oluyorum. 11.haftaya kadar bile görebilenler oluyormuş. Kese görmeyip erken haftalarda alttan muayene edenlerde var. Ben biraz sabırla beklenmesi gerektiğini düşğnüyorum. 2 gebelik yaşadım ilki kötğ sonuçlandı ama 2side geç döllenmeydi ve doktorum dedi sizin yumurtalarınız geç çatlıyor. 2sindefr denediğimiz ayda hamile kaldım.