MercimekVeaAnnesi benim kadın doğum doktorum da dis doktorum da dis çekimi, dolgu, kanal vs yatırabilirsin demişti. Hatta dis hekimim gebe hastaya implant bile yapıyoruz, yaptık dedi, içiniz rahat olsun dedi. Benim bir ihtiyacım yoktu da nette bilimsel verilere bakarsanız tüm işlemlerin yaydığı rad oranı var👍