Baharmm16 Merhaba annneler ☺️ Bursa’da olanlar hangi hastaneye gidiyorsunuz muayene ücreti nedir ve hangi hastane kadın doğum doktorunu tercih ettiniz ☺️ Ben özel jimere gidiyorum 230 muayene ücreti doğum 8000 bin dediler malum bebek olunda masraf çok oluyor
umutunannesii Baharmm16 ben doruk Yıldırım’a gidiyorum Gizem hanıma çokta memnunum 170 muane parası veriyorum ama daha doğum parasını konusamadik
byzza16 Baharmm16 ceylan hastanesi elif hanıma gidiyorum aşırı memnunum hem kadim doğum doktorum hemde psikologum gibi resmen. Herşeyi açıklayıcı tek tek anlatiyor onu karşıdan görünce bile moralim yerine geliyor. 195 TL muayene ücreti normal doğum 3250 sezaryen 3500 dediler doğum için
Baharmm16 umutunannesii hemen bakıyorum cidden çok yüksek şehir hastanesine gittim ilgilenilmiyor bu benim başıma gelen tabi medikal deneyim dedim 295 dediler öyle çok ta bilmiyorum hastane
mustakbelanne Rabia Nizam hanımefendiye gitmek istiyorum. Kendisi jimerden çıkmış bir dr. anlaşmalı hastanelerinin fiyatları hakkında bilgim yok ama araştırmadayım