Kızlar 30 haftalık hamileyim cinsiyetimizde kız fakat bir türlü isim konusunda karar kılamadık sizce hangi isim daha güzel ??
Lidya ( Cennet bahçesi, güzel ve soylu olan)
Doğa (Tabiat, yaşam alanı)
Elis ( güzel kokulu bir çiçek)
Sizinde önerebileceğiniz isimleri alabilirim :)