EsrSvm iyi yaptın arkadaşım sen bizim post gurumuzsun:)
Geleneksel post gurumuz, inş ilerleyen süreçlerde hamilelik nasıl ilerliyor süreçleri içinde post açacaksın:)
Sonrasında da bebeğe dair “yok uyumadı, yok emmedi, yok ölüyoruuuumm uykusuzluktan el aman” diye, artık dertleşme mi/ sızlanma mı olgusuna evriliriz:)
Normalde bat 22 idi benim ama malum bu ay 6 gün geçildiğinden 28 oldu:)