33 haftalık olduk şuanda defalarca vc gittim ama karnimda gaz desem gaz değil bir gerilme ağrı sancı var genelde ayağa kalkınca oluyor sanki karnımı taşıyamazmis durumda bir ağrı kizlar defalarca tuvalete gidiyorum ama yok idrara sıkışıkmis gibi bı baskı nedendir