Dilarraa ilk 12 hafta yeme ne olur ne olmaz diye ama ben ilk zamanlar da baya her gün greyfurt yedim nar yedim bişey olmuyor hurafe gibi bişey buda ya da şeker yükleme yaptırsam mı ki gibi😁 ben 30+2 deyim hergün greyfurta ve nara rağmen ayrıca düşük riskim yüksek normalde bunlardan bağımsız. Ama herkesin bünyesi de bir değil tabi ki😊