E-G-E Leylackrby gebe değilim daha tedavi oluyorum özel muaynahannesi var oraya gidiyorum iyi bilgili bir doktor iyi olarak ahmet yalınkaya ve uğur değerde var
E-G-E esra572 bakıyor karakoç plazada yeri dünya doğum hastanesindede kardeşi var sanırım ömer yalınkaya
esra572 E-G-E ben ona dış gebelikte gittim fakat infertilite ye baktgni bilmiyorduk yoksa ona gideriz eminsin değilmi canım. Bu arada 2senelik evliyim dusugum ve dış gebelkgm var
E-G-E esra572 ben bakıyor olarak biliyorum yinede isterseniz arayın muaynehanesini sorun emin olmak için
E-G-E esra572 valla canım sanmıyorum yarın 2 güne adet olmam gerek ve şuan sancım var olmadı galiba allah kimsenin emeğini boşa cıkarmasın kiösenin kucağını boş bırakmasın🙏🏻
Arwen21 esra572 tüp bebek benim. Ücret yanlış olmasam 300 tl arıyıp sorabilirsiniz Benim kurum indirimi 112 tl onun için tam bilmiyorum
1911-sy Canım ben Uğur değere gidiyorum ve ilk tüp bebek denemede tuttu şuan hamileyim aşılamada yaptırdım muayene ücreti 350 okadar güzel ilgilenen bir doktor ilk defa gördüm ben
esra572 1911-sy peki direk tüp bebekmi dedi tedavi uygulamadan yoksa sorununuz mu vardı acaba. Benm düşüklerim oldu ama direk tüp bebeğe de yoneltirse biraz maddiyat yönünden zor olur
1911-sy esra572 direk tüp bebek demedi tedavi gördüm sonra aşılama en son tüp bebek aşılama tüp bebek 20 milyar tuttu iğneler hepsi içinde sağdece iğneler 7milyar tuttu
esra572 E-G-E hicbirsey yok ya bende ne adet belirtisi ne hamilelik belirtisi buay hsg cektirmistim o geciktirirmi