Yuceroglu hiç takılma canım bende şeker cıktı enfeksıyon yetmedı su azlığı bebekte direnç neler neler hatta erken dogum diye hastanem belli oldu küvez için konuşuldu ama ben hala sakıinim 🤲 cünkü rabbıme emanetim aglasamda bagırsamda bu olayındüzeltecek tek allahım evet çok üzülüyorum bende herkes gibi 38 kadar gelmeyi her anne gibi karnımda içimde büyütmeyi ama tevekkül 🤲🤲 rabbim büyük
Görki mevlam neyler, neylerse güzel eyler🤲🤲