Zehra231 benim de öyle canım ,gebeliğe engel değil erken doğum riski olabiliyor tüm arkuat uteruslarda değil tabi ,sıkı takiple süreci halledersiniz Allah’ın izniyle,ben ilk zamanlar her hafta gittim yerleşim yerine çok iyi bakıldı ,daha önceden de düşük ve dış gebeliğim de vardı baya sıkı gittiler 🙏