Ruzgarperisi Selam. Adetten 2 gün önce test yapmıştım .silik çizgi çıkmıştı geçen hafta . Bu gün tekrar test yaptım adetim geçtikten 5 gün sonra yine silik çıktı.pek koyulaşma yok. Sebebi nedir acaba. Dış gebelik falan olamaz dimi .?
gel_artik_bebegim Ruzgarperisi 1 hafta var arada hâlâ çok küçük koyulaşmaması normal artık test yapmana gerek yok beta hgc değerin onemli ordan takip ediceksin bir şüphen varsa
annelik16 Ruzgarperisi Bence kan verin 2 gün sonra tekrar verin artışı takip edin eğer düzenliyse ultrasona girersiniz diğer türlü keseyi görmemeniz endişelendirebilir
Ruzgarperisi gel_artik_bebegim testte koyu çıkmayıp kese görmek mümkün mü yani . Belki testte sorun vardır. Ama çok koyu gelmedi bana. Bakalım doktora giderim herhalde
Ayssmom Ruzgarperisi olur mu öyle şey canım Allah korusun normal gebelik değilse seni zehirleyebilir sana bir şey olsa kocan napabilicek koş git kızım yazık sanada inşallah normal gebeliktir
Ruzgarperisi annelik16 merhaba. Ben başka ulkedeyim. Ve burda hiç kan vermedin gebe kaldığımda. Sadece doktora gidiyordum. Testinin hala koyu çıkmaması beni rahatsız etti
gel_artik_bebegim Ruzgarperisi dış gebelik olsa bunu testim koyulugundan anlayamazsın dış gebelikte aksine beta aşırı artıyor kimyasal gebelikte beta fazla artmıyor düşük oluyor ama bunun için de kanla takip etmen sart 2 günde bir kan testi vermen lazım ve beta hcg hormonun en az %60 artmali her 48 saatte
Ruzgarperisi gel_artik_bebegim kimyasal gebelik nasıl oluyor. Adet zamanında mi? Ama benim adet gününden 5 gün geçti. Kimyasal ola bilirmi bu zamandan sonra??
gel_artik_bebegim Ruzgarperisi kimyasal gebelik yani yumurta dölleniyor ama bebeğe dönüsmeden düşüyor tabiki olabilir bebek görünmeden önceki düşüklere kimyasal düşük deniyo bunun adetinde üzerinden 5_10 gün geçmesiyle alakası yok dediğim gibi kan testiyle takip etmeden bunu anlayamazsın öyle birşey olmayabilir tabi sağlıklı gebelik de olabilir