Busra_akturrk0 Hamileyken sigortalı bi işte çalışıp 7. Ayı doldurunca doğum iznine çıkılınca nerelere başvurup doğum parası alınıyor bilgisi olan varmı🥰
aysenurbahadir Busra_akturrk0 raporun parasını alıyorsunuz doğum yaptığınız hastane sigortaya bildiri yapıyor emzirme ödeneği alıyorsunuz bir de kimlik çıkarırken dolduracağınız bir dilekçe ile çocuk parası alıyorsunuz 😊
Kayraninannnesi Sadece izin için aldığın raporu iş yerine veriyorsun onlar sisteme giriyor başka bir şey yapmana gerek yok 🤗
Busra_akturrk0 aysenurbahadir mesela ben bu martın sonu allah nasip ederse izne ayrılıcam doktoruma söylesem rapor 2 aylık verirmi yani doğum öncesi 2 ay bide doğumdan sonra tekrar 2 aylık veriliyo diye duydum ne kadar doğru bilemiyorum