Asyaaa94 Mrb sevgili anneler kafama birşey takıldı son kontorolum de doktorum bebegimin bir hafta geriden geldiğini söyledi yani bu durumda doğumumuzda mı bir hafta geriden geliyor 😔
Arslnyldz Asyaaa94 iki haftaya kadar önden yada geriden gitmesi normal ☺️ Son haftalarda yakalıyor kendi haftasını
tgbktszdmr Asyaaa94 valla benim de öyle gibiydi sonradan yetişiyorlar hatta geçiyorlar çok takılma derim önemli olsaydı derdi doktorun
Asyaaa94 Arslnyldz inşallah duyunca kafam durdu doktora birşey sormadan çıkmışım eve gelince soracağım şeyler aklıma geldi panikledim galiba😔
Asyaaa94 Bsmlh direnç derken öyle birşey demedi ultrosonda baktı 33 .5 gunluktuk iki kilo 110 Gr dedi bebek bir hafta geriden geliyor dedi diğer iki dogumumdaki kilolarını sordu oğlum 3 kilo 100 Gr di kızım iki kilo sekizyuz grmdi buda oufak olacak dedi sadece başkada bişey demedi bende zaten öyle olduğunu duyunca kafam durdu birşey sormak aklıma gelmedi
Yenigebe9 Doktorunuz bu ilmi okumus kendinizi gereksiz uzmeyin. Sorun olsaydi bunu soylerdi. Geriden veya onden gitmesi gayet normal, benimkide onde doktor hersey ok dedi. Guvenin doktorunuza
Aras7676g Asyaaa94 merhabalar başka Dr git lütfen ondan bilgi al sakın kendine üzüntü yapma bebek herşeyi hissediyor bol bol onunla konuş geçmiş olsun.
Asyaaa94 Aras7676g özele de gidiyorum on gün onece özele gitmiştim herşey yolunda bı sıkıntı yok dedi devlete de gidiyorum devletteki kontorolumde de doktorumuz böyle dedi.😔