Kubrasngl Sibelboyraz 11 haftalığım benim ilkim normal ikincim sezeryan. Umudum var yani belki olur son ana kadar bişey çıkmazsa ben direticem normal diye
Baharlargelecek Sibelboyraz ben 38+3 teyım doktorum 41 e kadar yolu var dedi. Kararlıysanız destekleyen bir doktor bulmak önemli
Bayrakoglu69 Sibelboyraz bende çok istiyorum suan 11 aylık oğlum Var ve 14 haftalık hamileyim . Bakalım doktorumla daha konuşmadım ne diyecek Merak ediyorum 🤷🏻♀️
Hurims Bende varım 38+4 deyim heyecan içinde ha geldi ha gelecek modunda bekliyorum 😬 ilk doğum yapan yazsın güzel haberlerle buluşalım inşallah 😁
Beyzan Ben de varım ilki 24 ay önce Sezaryen oldu şimdi 21 haftalık hamileyim. Doğum zamanı iki sezaryen arası 28 ay olmuş olacak doktorum kısmet bekleyelim her şey yolunda giderse neden olmasın dedi
Bayrakoglu69 Sibelboyraz arkadaş gibi büyürler işte bende biraz zorlanırım sonra rahatlarım Allah’ın izniyle 😇
Hurims Sibelboyraz hayırlısı canım valla yürümekten sokakta doğuracağım diyorum artıkın ama gelen giden yok henüz 😂😂
Mom97 Sibelboyraz amanıııınnnn o 9 saat çektiğim sancı aklıma geldikçe yok diyorum almayım alana da mani olmayım 🤣 ben yapamıyorum yapamadımda başarana helal olsun tabiki ☺️
Morperi Benn varım inşalalh..3 yaşında oğlum var..şimdi de 29+2 yim.. bidaha kontrolde doktorumla net ve ciddi olarak tekrar konuşcam bakalım 🤩